x تبلیغات
تعمیرات گارانتی

واحد تعمیرات پرینتر پاناسونیک

 تعمیرات پرینتر پاناسونیک با توجه به تکنولوژی پیشرفته ی این دستگاه باید در نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک انجام شود. با استقبال زیاد مشتریان از این برند در دهه های اخیر ، تعمیر و سرویس پرینتر پاناسونیک به تعمیرکاران خبره و کاربلد نیاز دارد. به همین جهت نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک تمامی کارشناسان و متخصصین تعمیرات پرینتر پاناسونیک را پس از شرکت در دوره های آموزشی انتخاب کرده است. نمایندگی تعمیرات پاناسونیک علاوه بر پرینتر ، تعمیر ویدئو پروژکتور پاناسونیک را نیز انجام می دهد. این نمایندگی خدمات خود را به صورت تعمیر پرینتر پاناسونیک در شمال تهران ، تعمیر پرینتر پاناسونیک در جنوب تهران ، تعمیر پرینتر پاناسونیک در شرق تهران و تعمیر پرینتر پاناسونیک در غرب تهران به مشتریان گرامی ارائه می نماید. در صورتی که دستگاه شما دچار خرابی شده است با نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک با شماره تلفن درج شده در وبسایت تماس گرفته تا کارشناسان این نمایندگی شما را در امر تعمیرات پرینتر پاناسونیک یاری نمایند.



نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در راستای تامین قطعات پرینترهای پاناسونیک و همچنین تعمیر و سرویس پرینتر های پاناسونیک تاسیس شد تا بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. بعضی از مشتریانی که از دستگاه پرینتر پاناسونیک استفاده می کنند در هنگام خرابی و یا مشکل به تعمیرگاه های متفرقه مراجعه می کنند که همین امر موجب می شود تا دستگاه پرینتر به درستی تعمیر و سرویس نشود و خرابی آن دو چندان شود. مجموعه گارانتی یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در بین دیگر تعمیرگاه ها می باشد که تمامی خرابی و مشکلات دستگاه شما را توسط مهندسین مجرب به صورت کاملا تخصصی تعمیر می نماید. نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک علاوه بر استفاده از قطعات اصلی پرینتر پاناسونیک ، پس از انجام تعمیرات لازم به شما ضمانت نامه ارائه می نماید. در صورتی که پس از تعمیر پرینتر پاناسونیک مجددا دستگاه با مشکل مواجه شد می توانید به نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک مراجعه کرده و پرینتر را تعمیر نمایید.




شرکت پاناسونیک
 
شرکت پاناسونیک شرکتی ژاپنی است که در سال 1918 توسط کونوسوکی ماتسوشیا تاسیس شد. این شرکت کار خود را با یک دلار و در شهر اوکازا شروع کرد که اولین محصول این شرکت یک چراغ قوه بود. شرکت پاناسونیک در سال 1920 دومین محصول خود را که چراغ قوه دوچرخه بود ساخت. در ابتدا بازار ژاپن از این محصول به علت ترس از استقبال مردم حمایت نکرد تا اینکه شرکت پاناسونیک با ارائه محصولات خود به صورت امانی به فروشندگان بازار محصولات خود را روانه بازار ژاپن کرد. با گذشت زمان تنوع وسایل الکترونیکی محصولات پاناسونیک بیشتر شد و تمامی مردم دنیا از این محصولات حمایت کرند که امروزه جز برترین شرکت های سازنده وسایل الکترونیکی است.


تعمیر انواع پرینتر پاناسونیک

تعمیرات پرینتر پاناسونیک در مدل های مختلف در مجموعه گارانتی توسط کارشناس مربوطه انجام می گیرد. اگر شما از پرینتر های پاناسونیک استفاده می کنید می توانید مشکلات پرینتر پاناسونیک خود را به شرکت گارانتی بسپارید. تمامی مهندسین و تعمیرکاران پرینتر panasonic دارای دانش فنی و توانایی لازم جهت انجام تعمیر پرینتر های پاناسونیک هستند. شرکت گارانتی با توجه به مدل پرینتر پاناسونیک تعمیرات آن را در واحد مخصوص خود با استفاده از سیستم عیب یابی و تجهیزات پیشرفته انجام می دهد.


تعمیر پرینتر لیزری پاناسونیک

پرینترهای لیزری پاناسونیک نسبت به پرینترهای جوهر افشان دارای حساسیت بیشتری می باشند و از لحاظ قیمتی نیز پرینترهای لیزری نسبت به پرینترهای جوهر افشان دارای قیمت بیشتری هستند. با توجه به همین موضوع پرینترهای لیزری ممکن است نسبت به پرینترهای جوهر افشان زودتر خراب شوند و به تعمیرات اساسی نیاز پیدا کنند که در واحد تعمیرات پرینتر لیزری پاناسونیک تمامی تعمیرات به دست تعمیرکاران حرفه ای صورت می گیرد. مواد مصرفی پرینترهای لیزری نیز با پرینترهای جوهر افشان متفاوت است. پرینترهای لیزری به وسیله پودر تونر که در داخل کارتریج است اقدام به چاپ می کنند و پس از اتمام آن احتیاج به شارژ تونر پیدا می کند. از دیگر خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک می توان به شارژ کارتریج پاناسونیک و فروش تونر پاناسونیک اشاره کرد.


تعمیر پرینتر جوهرافشان پاناسونیک

پرینتر های جوهر افشان دارای طرح ها و مدل های مختلفی هستند که به دست برند های مختلف روانه بازار جهانی شده اند. این پرینتر ها با کارایی زیاد که دارند در طولانی مدت دچار فرسودگی قطعات و خرابی می شوند که هرگونه خرابی در یکی از قطعات این پرینتر ها موجب از کار افتادگی کلی پرینتر پاناسونیک می شود. در زمان خرابی  بهترین راه برای تعمیر پرینتر مراجعه به مراکز معتبر تعمیر پرینتر می باشد که به وسیله تجهیزات روز دنیا اقدام به تعمیر پرینتر می کنند و دارای استاندارد های تعمیرگاهی هستند. پرینتر های جوهر افشان پاناسونیک برخلاف پرینتر های لیزری از جوهر برای چاپ مطالب استفاده می کند و در زمان پایان جوهر دستگاه پرینتر خطای شارژ کارتریج را اعلام می کند که برای راه اندازی مجدد دستگاه پرینتر خود نیازمند شارژ کارتریج پاناسونیک هستید.


تعمیر پرینتر پاناسونیک در محل

تعمیر پرینتر پاناسونیک در محل یکی دیگر از خدمات ویژه ای است که در مجموعه گارانتی ارائه می گردد. پرینترها از تجهیزاتی هستند که در خانه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند اما پرینترها بیشتر در شرکت ها و اداره جات مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از ماشین های اداری ضروری هستند. پرینتر هایی که در اداره ها و شرکت ها استفاده می شوند معمولا فشار زیادی بر روی آن ها است و پس از مدتی دچار فرسودگی و استهلاک شدید قطعات می شوند. در زمان خرابی پرینتر  به علت وقفه در کار و سنگینی بعضی از پرینتر ها احتیاج به تعمیر و سرویس پرینتر در محل است که می توانید با نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک تماس بگیرید و درخواست تعمیر پرینتر پاناسونیک در محل را توسط مشاورین این نمایندگی ثبت نمایید.

در صورت درخواست تعمیرکار در محل ، تعمیرکاران شرکت گارانتی با مراجعه سریع به محل مورد نظر شما با تجهیزاتی کامل اقدام به تعمیر پرینتر پاناسونیک شما می کنند. در بعضی از مواقع ، شما از خرابی دستگاه پرینتر خود مطلع هستید و درخواست قطعه از نمایندگی می کنید که اگر توانایی تعویض قطعه را ندارید به شما پیشنهاد می شود تا به همراه درخواست قطعه درخواست تعمیرکار را بکنید تا قطعه خراب را برای شما تعویض کند.

در بعضی از موارد دیده شده است که دستگاه پرینتر نیاز به تعمیر جنرال دارد و باید به صورت تخصصی روی دستگاه پرینتر کار شود که در این مواقع با تمایل مشتری ، دستگاه پرینتر به واحد تعمیرات پرینتر پاناسونیک منتقل می گردد و به وسیله تجهیزات پیشرفته تعمیرگاهی تعمیر و سرویس می شود.


خدمات تعمیرات تخصصی پرینتر های پاناسونیک

مجموعه گارانتی خدمات تعمیرات تخصصی پرینتر های پاناسونیک را به

صورت ذیل ارائه می نماید : 

* تعمیر ، تعویض و سرویس برد پرینتر های پاناسونیک
* تعمیر ، تعویض و سرویس درام پرینتر های پاناسونیک
* تعمیر ، تعویض و سرویس پیکاپ پرینتر های پاناسونیک
* تعمیر و تعویض انواع شارژر های پرینتر پاناسونیک
* تعمیر مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر پاناسونیک
* تعمیر ، تعویض و سرویس فیوزینگ پرینتر پاناسونیک
* تعمیر و سرویس داغی بیش از اندازه پرینتر پاناسونیک
* تعمیر و سرویس خروجی کاغذ در پرینتر پاناسونیک
* تعمیر و سرویس مشکلات چاپ در پرینتر پاناسونیک
* تعمیر مشکلات خطوط عمودی در چاپ پرینتر پاناسونیک
* تعویض پاور پرینتر های پاناسونیک
* شارژ جوهر کارتریج های جوهر افشان
* شارژ پودر تونر در کارتریج های جوهری
* تست و تنظیم پرینتر پاناسونیک به وسیله کدینگ
* تعمیرات برد تمامی پرینتر ها
* تعویض پیکاپ تمامی پرینتر ها
* تعمیر درام تمامی پرینتر ها
* تعمیر کارتریج پرینتر پاناسونیک
* تعمیرات پرینتر های چندکاره
* تعمیرات پرینتر های تک کاره
* تعمیرات پرینتر های سه کاره
* تعمیرات نرم افزاری پرینتر های پاناسونیک
* تعمیرات سخت افزاری پرینتر های پاناسونیک
* تعمیرات دستگاه های اداری پاناسونیک
* تعمیرات دستگاه های کپی پاناسونیک
* تمیزکاری داخلی پرینتر های پاناسونیک از گرد و غبار


مشکلات رایج در پرینتر های پاناسونیک
 
دلیل ظاهر شدن خط های عمودی پس از چاپ در پرینتر پاناسونیک چیست؟

* از دلایلی که می تواند موجب به وجود آمدن این مشکل شود کثیف شدن یونیت درام می باشد که باید دقت کنید که مواد پاک کننده می تواند باعث آسیب رساندن به درام پرینتر شود.

* گاهی اوقات ممکن است اسکن دستگاه پرینتر شما دچار خرابی شده باشد و نیاز به سرویس داشته باشد.

* خط افتادن روی یونیت درام از مواردی است که می تواند موجب ظاهر شدن خط های عمودی شود.

* تیغه بلید از مواردی است که در صورت خرابی می تواند به درام دستگاه آسیب رساند زیرا وظیفه اصلی تیغه بلید تمیز کردن یونت درام از جوهر و تونر است.



وجود نقطه های تکراری در پرینتر پاناسونیک از چه چیزی است؟

* در این مشکل اولین گزینه ایی که ممکن است باعث این مشکل شود درام پرینتر می باشد که اگر بر روی یونیت درام خط و خشی بیوفتد موجب می شود تا نقاط و خط های تکراری بر روی کاغذ چاپ شده ظاهر شود.



علت کشیدن کاغذ در پرینتر پاناسونیک چیست؟

* ممکن است زمانیکه کاغذ ها را در دستگاه پرینتر قرار می دهید به یکدیگر چسبیده باشند و یا لاستیک کاغذ کش دچار کثیفی شده باشد که به صورت خیلی ارام روی آن را می توانید با یک دستمال مرطوب تمیز کنید. همچنین سعی کنید از کاغذ های یکبار استفاده شده دوباره استفاده نکنید زیرا ممکن است این مشکل را به وجود بیاورد.


دلیل چروک شدن کاغذ در پرینتر پاناسونیک چیست؟

* نوع کاغذی که استفاده می کنید می تواند در این مشکل دخیل باشد همچنین می تواند پیکاپ یا کاغذ کش دستگاه مشکل پیدا کرده باشد که در این صورت نیاز به  تعمیر و سرویس دارد.



علت مچاله شدن کاغذ در پرینتر پاناسونیک از چیست؟

* این مشکل خیلی جدی نمی تواند باشد زیرا ممکن است در مسیر کاغذ ها ، تکه کاغذی مانده باشد که موجب این مشکل شود همچنین عدم وجود کاغذ مرغوب نیز می تواند موجب این مشکل شود.



علت اینکه پرینتر پاناسونیک متن را بر روی کاغذ چاپ نمی کند چیست؟

 * این مشکل می تواند موارد خیلی ساده و یا سخت افزاری داشته باشد مثلا ممکن است کابل برق از دستگاه پرینتر جدا شده باشد. درایور دستگاه را چک کنید تا آنلاین باشد زیرا ممکن است همین مورد باعث عدم پرینتر گرفتن شود.



دلیل روشن نشدن پرینتر پاناسونیک چیست؟

* در این حالت ممکن است مشکل از پاور دستگاه باشد زیرا در بعضی از مناطق نوسانات برق مشاهده شده که همین موضوع باعث می شود تا به پاور دستگاه فشار بیاید و موجب سوختگی آن شود. دقت کنید که پاور دستگاه را نمی توان تعمیر کرد و فقط آن را باید تعویض نمود.



نکات نگهداری از پرینتر پاناسونیک

* برای افزایش طول عمر دستگاه ، سعی کنید هر چند وقت یکبار هد پرینتر را میز نمایید. زیرا هد چاپگر یکی از بخش های مهم دستگاه می باشد که وظیفه ی پاشیدن جوهر روی کاغذ را بر عهده دارد. در چاپگر های جوهر افشان هر دفعه که دستگاه روشن می شود به طور خودکار هد چپگر هم تمیز می شود اما باید به صورت دوره ای هد چاپگر تمیز شود تا دچار خرابی نشود و به تعمیر نیاز پیدا کند. جهت پاکسازی و گردزدایی پرینتر با واحد تعمیر پرینتر پاناسونیک تماس بگیرید.

* در صورتی که کابل دستگاه دچار آسیب دیدگی شد هر کابلی را به دستگاه متصل نکنید و کابل برق متناسب با پرینتر را خریداری نمایید. این کار باعث می شود تا از سوختگی و خرابی پرینتر جلوگیری شود.

* به دلیل اینکه نوار تثبیت کننده در حرکت است بهتر است که هر چند وقت یکبار آن را روغن کاری کنید. زمان روغن کاری دقت نمایید که بقیه ی اجزای چاپگر را آلوده نکنید.

* زمانی که از پرینتر استفاده نمی کنید آن را خاموش کنید زیرا زمان روشن بودن دستگاه گرما تولید شده و باعث خشک شدن کارتریج می شود. بنابراین اگر به مدت طولانی از دستگاه استفاده نمی کنید برای جلوگیری از خرابی و خشک شدن کارتریج آن را خاموش نمایید.

* سعی کنید هر چند روز یکبار پرینتر را تمیز نمایید زیرا گرد و غبار وارد دستگاه شده و پس از چاپ رگه هایی را بر روی کاغذ ایجاد می کند. برای قسمت های غیر قابل دسترس بهتر است از یک تعمیرکار کمک بخواهید تا به طور کلی سرویس دستگاه را انجام دهد. با نمایندگی تعمیر پرینتر پاناسونیک جهت انجام سرویس دوره ای تماس بگیرید.


تعمیر انواع مدل های پرینتر  پاناسونیک

مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی تمامی مدل های پرینتر پاناسونیک را که در ذیل شرح داده شده است تعمیر و سرویس می نماید.

* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک مدل 1900
* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر لیزری پاناسونیک مدل KX-FL612
* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر چند کاره لیزری پاناسونیک مدل KX-MB2010 CX
* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر چند کاره پاناسونیک مدل MB2061CX
* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر چندکاره لیزری پاناسونیک مدل MB2085
* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر چند کاره پاناسونیک مدل MB2090
* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر چند کاره پاناسونیک مدل MB2025CX
* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک مدل kx-fad 412e
* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک مدل kx flb802
* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک مدل 2030
* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک مدل kx-mb2025
* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک مدل kx mb1900
* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک  مدلkx mb2085
* تعمیر ، تعویض و سرویس پرینتر پاناسونیک مدل  411


واحد مرکزی تعمیرات پرینتر پاناسونیک

واحد مرکزی تعمیرات پرینتر پاناسونیک همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات جهت تعمیر پرینتر پاناسونیک رضایت مشتریان گرامی را جلب نماید. مجموعه گارانتی نمایندگی معتبر تعمیرات پرینتر پاناسونیک می باشد که تمامی تعمیرات را به وسیله تیم مجرب و کاربلد خود انجام می دهد. لازم به ذکر است که علاوه بر تعمیر پرینتر پاناسونیک ، تعمیر ویدئو پروژکتور پاناسونیک هم در واحد جداگانه انجام می گردد. از دیگر خدمات این نمایندگی می توان به تعمیر پرینتر پاناسونیک در محل و فروش قطعات پرینتر پاناسونیک اشتره کرد. مجموعه گارانتی خدمات لازم را به صورت تعمیر پرینتر پاناسونیک در شمال تهران ، تعمیر پرینتر پاناسونیک در جنوب تهران ، تعمیر پرینتر پاناسونیک در شرق تهران و تعمیر پرینتر پاناسونیک در غرب تهران ارائه می کند. مشتریان گرامی که قصد تعمیر پرینتر های پاناسونیک را دارند می توانند با شماره 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین شرکت گارانتی شما را در تعمیر پرینتر پاناسونیک راهنمایی کنند. همچنین واحد تعمیرات مجموعه گارانتی همه روزه از ساعت 9:30 الی 18 به غیر از جمعه ها و روزهای تعطیل آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.




مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در تهران


تماس با نمایندگی تعمیرات پرینترهای پاناسونیک در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک می توانید با شماره 02172036 تماس بگیرید.

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در شمال تهران

تجریش، سوهانک، دارآباد، آجودانیه، اقدسیه،هروی، میرداما، ظفر، دولت، شریعتی، دروس، پاسداران، اندرزگو، جردن، الهیه، ولنجک، زعفرانیه، نیاوران

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در جنوب تهران

انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در شرق تهران، لواسانات و پردیس

تهرانپاس، نارمک، رسالت، فرجام، پیروزی، حکیمیه، لواسانات

محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در غرب تهران، کرج، فردیس، شهریار

آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر، شهر قدس، گرم دره، اندیشه

محدوه تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب، سعات آباد

 

تعمیر پرینتر ریکو

 تعمیر پرینتر ریکو(RICOH) در مجموعه گارانتی ریکو سرویس بصورت کاملا تخصصی و توسط تیمی مجرب و کارشناسانی زبده ، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات دنیا تعمیر صورت می گیرد. در واحد مرکزی تعمیرات چاپگرهای ریکو تعمیرکارانی برگزیده شده اند که در دوره های تخصصی تعمیرات ماشینهای اداری مخصوصا پرینتر ریکو به صورت حرفه ای تعلیم دیده اند. باتوجه به پیشرفته ترشدن تجهیزات و قطعات پرینترهای ریکو ، تعمیرکاران ما نیز به همراه پیشرفت قطعات پرینتر ریکو ، خود را برای تعمیر چاپگرهای ریکو به روز می کنند تا بتوانند بهترین خدمات تعمیر پرینتر ریکو را ارائه دهند. نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو در تهران آمادگی تعمیر هرگونه خرابی و عیب پرینترهای ریکو را دارد. در این نمایندگی خدمات ریکو به صورت تعمیر پرینتر ریکو در شمال تهران ، تعمیر پرینتر ریکو در جنوب تهران ، تعمیر پرینتر ریکو در شرق تهران و تعمیر پرینتر ریکو در غرب تهران ارائه می گردد. لازم به ذکر است که این مجموعه علاوه بر تعمیرات پرینتر ریکو ، تعمیر دستگاه کپی ریکو را هم در واحد مجزا انجام می دهند. جهت دریافت خدمات تعمیر پرینتر ریکو با شماره ی درج شده در وبسایت تماس گرفته تا کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی نمایند.

 




گارانتی واحد مرکزی تعمیرات پرینتر ریکو

واحد مرکزی تعمیرات چاپگر ریکو آماده خدمات رسانی و تعمیر هرگونه سرویس ماشین های اداری شرکت ریکو می باشد که برای رفع خرابی و تعمیر پرینتر ریکو می توانید با شماره 02172036 تماس بگیرید تا مشاورین ما شما را در اسرع وقت راهنمایی کنند. کارشناسان این مجموعه همه روزه از ساعت 9:30 الی 18 آماده پاسخگویی به شما کاربران گرامی می باشند.

ریکو

ریکو یک شرکت ژاپنی می باشد که در سال 1936 توسط انیسیتوی ریکن تاسیس شد. این شرکت با تولید لوازم الکترونیکی مانند دوربین ، پرینتر ، دستگاه کپی ، فکس و ......... در حال حاضر جز برند های با کیفیت و محبوب می باشد.



تعمیر پرینتر لیزری ریکو

در واحد مرکزی تعمیرات چاپگر ریکو، پرینتر لیزری ریکو به صورت جداگانه تعمیر و سرویس می شود. زیرا با نسخه جوهر افشان متفاوت است. پرینتر لیزری ریکو کیفیت بیشتری نسبت به جوهر افشان دارد و با توجه به همین موضوع قیمت بیشتری نیز دارد. ماده اصلی پرینتر لیزری ریکو تونر می باشد و در چاپ سرعت عمل بالایی دارد. تعمیر پرینتر ریکو نیاز به دانش فنی تعمیر پرینتر دارد تا بتوان عیب های دستگاه را از بین برد. با توجه به همین موضوع باید تعمیر پرینتر لیزری ریکو را به دست افراد متخصص سپرد.

تعمیر پیکاپ چاپگر(پرینتر) ریکو

پیکاپ قطعه ای بیضی شکل است که وظیفه کشیدن و برداشتن کاغذ را انجام می هد. در پرینتر اولین مرحله چاپ مطالب از پیکاپ شروع می شود و معمولا با ایجاد ساییدگی و خوردگی موجب خرابی این قطعه می شود. نمایندگی تعمیرات ریکو به صورت تخصصی توانایی انجام تعمیر پیکاپ پرینتر ریکو را دارد.



تعمیر درام چاپگر(پرینتر) ریکو

درام جز یکی از قطعات اصلی پرینتر می باشد که  با ریختن تونر بر روی کاغذ و غلطیدن آن باعث ایجاد چاپ مطالب می شود هرگونه خط و خش اضافی در چاپ از نشانه های خرابی درام می باشد که باید به علت مصرفی بودن درام این قطعه در صورت خرابی تعویض شود و در صورت امکان می توان آن را تعمیر کرد.


تعمیر مین برد چاپگر(پرینتر) ریکو

مهم ترین و حیاتی ترین قسمت هر دستگاه الکترونیکی برد آن می باشد. مین برد در دستگاه پرینتر ، وظیفه پردازش اطلاعات را دارد و خرابی مین برد باعث می شود تا بقیه قطعات به درستی عمل نکنند.

تعمیر مین برد باید توسط یک تعمیرکار متخصص که با برد مادر آشنایی دارد انجام شود زیرا احتیاج به یک تخصص کامل در این زمینه دارد تا تعمیر کامل انجام گیرد و باعث خرابی بقیه قطعات داخل پرینتر نشود.



تعمیر فیوزینگ چاپگر(پرینتر) ریکو

فیوزینگ از اجزای مهم دستگاه های پرینتر می باشد. علت گرمای کاغذ های چاپ شده به دلیل فعالیت فیوزینگ می باشد. این قطعه از المنت ، پرس رول  و فیوزر فیلم تشکیل شده است که همانند بقیه قطعات الکترونیکی بعد از استفاده زیاد دچار خرابی می شود و احتیاج به تعمیر و یا تعویض پیدا می کند. از نشانه های خرابی فیوزینگ می توان به پایین آمدن کیفیت چاپ اشاره کرد.



خدمات ویژه تعمیرات پرینتر ریکو 

* ریست و برگرداندن پرینتر به حالت کارخانه

*  شارژ کارتریج پرینتر ریکو

*  رفع ایرادات نوار انکودر پرینتر ریکو

*  رفع عیب دیاگرام و قیمت های دیگر پرینتر

*  رفع نقص های بلید پرینتر ریکو

*  رفع خرابی و مشکلات ریبون پرینتر ریکو

* تعمیر و تعویض قطعاتی که ممکن است به زودی خراب شوند.

*  نصب درایو و تنظیمات لازم جهت رفع خطاهای نرم افزاری در پرینتر ریکو

*  ارائه سرویس های دوره ای پرینتر ریکو

*  رفع خطاها و باگ های پرینتر ریکو

*  تست های مکرر برای عیب یابی پرینتر ریکو

*  عیب یابی و رفع خرابی پورت های ورودی و خروجی پرینتر ریکو

*  رفع عیب پیکاپ پرینتر ریکو

*  رفع عیب فیوزینگ پرینتر ریکو

*  تعمیر و تعویض مین برد پرینتر ریکو

*  سرویس کامل پرینتر ریکو که شامل ( تمیزکاری ، روغن کاری و تنظیم دقیق قطعات برای عملکرد بهینه دستگاه پرینتر )

*  تعمیر پرینتر سوزنی ، لیزری ریکو

در صورتی که به خدمات دیگری که در بالا ذکر نشده است نیاز داشتید با مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید.
 

نمایندگی های تعمیرات پرینتر ریکو (RICOH)

نمایندگی های موجود در تهران و کرج دارای تجربه و تخصص لازم هستند و تمامی ترفند های  تعمیرات پرینتر های ریکو را به صورت کاملا حرفه ای کسب کرده اند. نمایندگی مرکزی تعمیرات ریکو در شرق تهران آمادگی تمامی تعمیرات لازم در جهت تعمیر چاپر ریکو را دارد. یکی دیگر از نمایندگی های فعال در زمینه تعمیرات پرینتر ، نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو در کرج می باشد که تمامی امکانات لازم برای تعمیرات را فراهم کرده است تا در کمترین زمان ممکن اقدام به تعمیر دستگاه های اداری کرج بکند. شما مشتریان گرامی می توانید در صورت خرابی دستگاه های اداری ریکو با توجه به محل سکونت و یا محل کارتان به یکی از نمایندگی های تعمیر ریکو در تهران و کرج مراجعه کنید تا در کوتاه ترین زمان و بهترین عملکرد ، خرابی دستگاه اداری شما رفع شود .



مشکلات رایج در پرینتر های ریکو (جهت تعمیر)
 
1 . علت گیر کردن کاغذ در پرینتر ریکو چیست ؟
 
سعی کنید تا جای ممکن از کاغذ های با کیفیت برای چاپ استفاده کنید و قبل از قراردادن کاغذ ها در دستگاه حتما آن ها را تکان دهید تا در بین کاغذ ها هوا جریان پیدا کند. در بعضی از مواقع وجود گرد و غبار بر روی سنسور ممکن است دچار گیر کردن کاغذ شود و در آخر ممکن است لاستیک کاغذ کش دستگاه دچار فرسودگی شده باشند که همین امر موجب این مشکل می شود. در صورتی که به تعمیرکار مطمئن جهت انجام تعمیرات پرینتر ریکو نیاز دارید با مجموعه گارانتی تماس بگیرید.

2 . علت روشن نشدن پرینتر ریکو چیست ؟

اتصالات کابل برق را چک کنید و مطمئن شوید که دستگاه پرینتر به برق متصل است. اگر دارای نوسان برق هستید ممکن است منبع تعذیه دستگاه پرینتر دچار خرابی شده باشد که باید تعمیر یا تعویض شود. جهت انجام تعویض منبع تغذیه با نمایندگی تعمیرات ریکو تماس گرفته تا اقدامات لازم انجام گیرد.

3 . علت چاپ نکردن پرینتر ریکو چیست ؟

دقت کنید که کابل پرینتر به کامپیوتر متصل است. درایور دستگاه را در کامپیوتر خود چک کنید تا آنلاین باشد. ممکن است به صورت اتفاقی دستتان به گزینه PAUSE  خورده باشد که این امر موجب می شود تا دستگاه چاپ نکند. چاپ نکردن پرینتر ریکو به بررسی تخصصی کارشناسان حرفه ای نیاز دارد به نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو مشکلات دستگاه را اعلام نمایید تا شما راهنمایی نمایند.

4 . علت مچاله شدن کاغذ در پرینتر ریکو چیست ؟

مسیر حرکت کاغذ ها را چک کنید و کاغذ ها را از یکدیگر جدا کنید زیرا ممکن است همین امر دچار مچاله شدن کاغذ شود و اینکه ممکن است در مسیر عبوری کاغذ ها تکه کاغذی وجود داشته باشد که همین امر موجب گیر کردن و مچاله شدن کاغذ ها در دستگاه پرینتر شود. در صورتی که در مسیر حرکت کاغذی وجود نداشت جهت انجام تعمیرات لازم با شرکت گارانتی تماس بگیرید.

5 . علت چند تا کاغذ کشیدن پرینتر ریکو چیست ؟

کاغذ ها را تکان دهید تا الکترسیته بین آن ها جریان پیدا کند و به یکدیگر نچسبند همچنین از کاغذ های استفاده شده برای پرینتر استفاده نکنید زیرا دچار این مشکل می شوید. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است طی مدت مشخصی لاستیک کاغذ کش دستگاه را تمیز کنید. امکان دارد که بر روی قطعات دستگاه گرد و خاک نشسته باشد جهت انجام پاکسازی با نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو تماس گرفته تا تعمیرکار سیار اعزام نمایند.

6 . علت به وجود آمدن نقطه های تکراری بر روی کاغذ در پرینتر ریکو چیست ؟

در دستگاه پرینتر ریکو اولین گزینه برای به وجود آمدن این مشکل درام می باشد زیرا اگر روی فوم رول و قطعات یونیت درام خط و خشی بیوفتد دچار چاپ های تکراری می شود. اگر به تعمیر و یا تعویض قطعات نیاز دارید با نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو تماس بگیرید.

7 . علت ظاهر شدن خط های عمودی و متعدد در چاپ و پرینت چیست ؟

این خرابی ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که به صورت مختصر به شما توضیح داده می شود.

اولین دلیل برای به وجود آمدن این مشکل می تواند خرابی و یا کثیف شدن یونیت درام باشد. دوم گزینه ممکن است که اسکنر دستگاه شما احتیاج به سرویس داشته باشد. سومین دلیلی که ممکن است این خرابی و مشکل را به وجود بیاورد خط افتادن بر روی درام دستگاه است ( دقت کنید که درام دستگاه را به هیچ وجه تمیز نکنید زیرا هرگونه ماده تمیز کننده ایی می تواند به درام دستگاه آسیب بزند). و درآخر می توان به فرسوده شدن تیغه بلید یا همان تمیز کننده درام اشاره کرد که به شدت می تواند در صورت خرابی باعث خراب شدن دارم دستگاه شود. در صورتی که به تعمیرکار خبره جهت انجام تعمیرات پرینتر ریکو نیاز دارید با مجموعه گارانتی تماس بگیرید.


تعمیر انواع پرینتر های ریکو 

مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی می تواند تمامی پرینتر های ریکو را به صورت کاملا تخصصی تعمیر و سرویس نماید شما مشتریان گرامی می توانید با جستجو در لیست زیر پرینتر ریکو خود را پیدا کرده و سپس با شرکت گارانتی جهت تعمیر و سرویس تماس حاصل فرمایید :

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP C320dn

*  تعمیر پرینتر لیزری سه کاره ریکو مدل MP 2014D

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP C240dn

*  تعمیر پرینتر لیزری سه کاره ریکو مدل MP 2014AD

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 212SFNw

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل M2701

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل M2700

* تعمیر پرینتر تک کاره لیزری ریکو مدل SP 220Nw

*  تعمیر پرینتر ریکو مدل SP-112

* تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 150SU

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 220SNw

*  تعمیر پرینتر تک کاره لیزری ریکو مدل SP 220Nw

*  تعمیر پرینتر ریکو مدل SP-112

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP 325DNw

*  تعمیر پرینتر ریکو مدل SP-112

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP 220NW

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP C252sf

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل c320dn

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP 201N

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP 325DNw

* تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP 210

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP 4510DN

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 150SUw

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 325SNw

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل SP 211

*  تعمیر پرینتر لیزری ریکو مدل Aficio SP 100

* تعمیر پرینتر چند کاره لیزری ریکو مدل SP 204SF

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 213SFNw

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 220SFNw

*  تعمیر پرینتر چندکاره لیزری ریکو مدل SP 325SFNw


تعمیر پرینتر ریکو در محل

تعمیر پرینتر ریکو در محل از یکی دیگر از خدماتی است که مجموعه گارانتی به مشتریان گرامی ارائه می کند. به دلیل اینکه حمل دستگاه به نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو آسان نیست خدمات تعمیر پرینتر ریکو در محل برای رفاه کاربران توسط تعمیرکاران سیار این نمایندگی انجام می شود. در بعضی مواقع تعمیر و سرویس پرینتر در محل امکان پذیر نیست و احتیاج به تعمیرات جنرال دارد که با توجه به تمایل شما برای تعمیر ، دستگاه پرینتر را به شرکت گارانتی آورده تا تعمیرات لازم روی دستگاه پرینتر صورت پذیرد.



مراحل تعمیر و ارائه خدمات تعمیر پرینتر ریکو

1 . مراجعه حضوری و غیر حضوری جهت ثبت خرابی

2 . ارسال دستگاه به شرکت و یا دریافت حضوری توسط مشتری

3 . ثبت نوبت و شماره گذاری کالا جهت تعمیر

4 . عیب یابی

5 . تماس با مشتری و اعلام هزینه جهت تعمیر دستگاه پرینتر

6 . تعمیر دستگاه در صورت تمایل مشتری

7 . تماس با مشتری جهت دریافت دستگاه پرینتر ریکو



تعمیرات مرکزی چاپگر ریکو

تعمیرات مرکزی چاپگر ریکو توانسته است به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته و تعمیرکاران ماهر رتبه اول را در بین دیگر تعمیرگاه های تعمیر پرینتر ریکو کسب نماید. پرینتر ریکو یکی از ماشین های اداری پرکاربرد در شرکت ها می باشد به همین دلیل در زمان خرابی باید به دست تعمیرکار متخصص تعمیر شود. اگر تعمیرات پرینتر ریکو توسط افراد نا بلد انجام شود ممکن است خرابی های سنگین را به بار آورد. مجموعه گارانتی با داشتن تعمیرکاران خبره یکی از نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو در تهران و کرج می باشد. خدمات این نمایندگی به صورت تعمیر پرینتر ریکو در شمال تهران ، تعمیر پرینتر ریکو در جنوب تهران ، تعمیر پرینتر ریکو در شرق تهران و تعمیر پرینتر ریکو در غرب تهران به مشتریان گرامی ارائه می گردد. همچنین این مجموعه در واحد جداگانه علاوه بر تعمیرات پرینتر ریکو ، تعمیر دستگاه کپی ریکو را نیز انجام می دهد.

درصورت هرگونه خرابی ،  شما می توانید با نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو از طریق شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید تا تعمیر پرینتر ریکو شما در اولین فرصت انجام شود. نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو همه روزه از ساعت 9:30 الی 18 به غیر جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

تعمیر دستگاه پول شمار

 تعمیر دستگاه پول شمار(اسکناس شمار) در شرکت گارانتی با استفاده از بروزترین دستگاه و تجهیزات تعمیرات دستگاه پول شمار صورت می گیرد. تعمیر پول شمار در دو مدل پولشمار ایستاده و پولشمار رومیزی در مجموعه گارانتی به صورت تخصصی توسط مهندسین عیب یابی و رفع مشکل می شوند. عیب یابی دستگاه پول شمار در این مجموعه با استفاده از ابزارآلات پیشرفته و تعمیرکاران مجرب انجام می شود. لازم به ذکر است که در وبسایت مجموعه گارانتی قطعات دستگاه پول شمار با کیفیت بالا و زیر قیمت بازار عرضه می گردد در صورتی که به قطعات دستگاه پول شمار نیاز دارید می توانید به صورت غیرحضوری خرید خود را انجام دهید. اگر قصد تعمیر دستگاه پول شمار را دارید می توانید با مجموعه گارانتی با شماره تلفن درج شده در وبسایت تماس گرفته تا مشاورین شما را در انجام این امر یاری نمایند. همچنین با توجه به اینکه این مجموعه تعمیرات دستگاه های اداری را انجام می دهد علاوه بر تعمیر پول شمار ، تعمیر دستگاه فکس ، تعمیر فیش پرینتر ، تعمیر ریسوگراف ، تعمیر کاغذ خرد کن و... را نیز انجام می دهد.

 
 

 

 
 

نمایندگی تعمیر دستگاه پول شمار 
شرکت گارانتی دارای نمایندگی تعمیرات پول شمار در تهران و شرق تهران می باشد که مشتریان گرامی می توانند با خیالی آسوده دستگاه پول شماره خود را برای تعمیر به این مجموعه بیاورند. تعمیر پول شمار نیازمند دانش و اطلاعات کافی می باشد که تمامی کارشناسان این مجموعه دارای اطلاعات فنی بالایی می باشند و می توانند بهترین خدمات را ارائه کنند. پول شمار از دستگاه های حساس اداری می باشد که در صورت آسیب دیدگی حتما باید به دست یک متخصص تعمیر و سرویس شود. نمایندگی تعمیر پول شمار از قطعات مرغوب و با کیفیت برای جایگزین کردن قطعات معیوب استفاده می کند تا عملکرد دستگاه همانند روز اول شود. مشتریان گرامی می توانند برای تعمیر دستگاه اسکناس شمار از طریق یکی از راه های ارتباطی درج شده در وبسایت اقدام فرمایند. کارشناسان مجموعه گارانتی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9:30 الی 18 آماده پاسخگویی به شما کاربران گرامی می باشند.




دستگاه پولشمار یا اسکناس شمار چیست ؟

شمارش اسکناس ها به نظر کار بسیار ساده ای به نظر می رسد اما اگر کار شما همواره در ارتباط با اسکناس باشد کار بسیار دشوار و خسته کننده ای است. زیرا به سرعت بالایی نیاز دارید که ممکن است هنگام شمارش با خطا مواجه شوید. در 99 درصد مواقع چشم انسان قابلیت تشخیص اسکناس تقلبی را ندارد و برای تشخیص آن نیاز به وسیله یا دستگاه مخصوص است که پولشمار این کار را انجام می دهد.

دستگاه اسکناس شمار یکی از  ماشین های اداری است که در موسسات مالی، بانک ها، صرافی ها، مراکز خرید و ... نقش مهمی را ایفا می کنند.

دستگاه های پول شمار  توانایی شمارش دقیق و تشخیص پول هایی که به هر دلیلی دچار پارگی و یا خرابی شده اند را دارد. در برخی از مدل های پیشرفته تر اسکناس شمارها، قابلیت تشخیص تفاوت اسکناس اصلی با جعلی را دارد که از این نظر می تواند بسیار با اهمیت و ضروری باشد.

مدل دیگری از دستگاه پول شمار به نام پولشمار وکیوم وجود دارد که نام دیگر آن پولشمار ایستاده است که تفاوت اصلی این نوع اسکناس شمارها با اسکناس شمارهای رومیزی در بزرگی سایز  و وزن زیاد آن است. کاربرد این دستگاه های پولشمار بیشتر در مراکز مالی و ادارات شلوغ است.

برای جلوگیری از معیوب شدن دستگاههای پول شمار با توجه به حساسیت و دقت بالای این دستگاه باید به درستی از آن مراقبت شود ولی در بهترین حالت نگهداری، دستگاه های اداری نیاز به سرویس های دوره ای دارند که اگر انجام نشود می تواند باعث آسیب رسیدن به دستگاه شود و به شما خسارت مالی وارد کند.




خدمات تعمیر دستگاه پول شمار

خدمات تعمیر دستگاه پول شمار در مجموعه گارانتی به میزان خرابی دستگاه بستگی دارد و می تواند از تعمیر پول شمار تا تعویض قطعات ارائه شود. با توجه به قیمت بالای اجناس اداری و همچنین پولشمارها، درصورت خرابی، خرید دوباره این کالاها اصلا مقرون به صرفه نیست و به نظر کار درستی نمی آید. شرکت گارانتی با متخصصین و مهندسین خود در حوزه تعمیرات پولشمار می تواند با ارائه خدمات تعمیر و سرویس های دوره ای ، دستگاه اسکناس شمار شما را تعمیر کرده و همانند روز اول به شما تحویل دهد.

* تعمیر و تعویض برد و قطعات آسیب دیده آن که ممکن است در طولانی مدت دچار خرابی شده باشند.

* تعمیر کاغذ کش تمامی دستگاه های  اسکناس شمار

* تعمیر منبع تغذیه دستگاه پول شمار

* تعمیر انواع ال سی دی های دستگاه پول شمار

* سرویس فن هایی که وظیفه جلوگیری از گرد و خاک را دارند.

* تعمیر صفحه کیبورد دستگاه پول شمار

* تعمیر و یا تعویض سنسور های دستگاه اسکناس شمار

* تعمیر و تعویض پمپ تمامی پول شمارها

* تعویض و سرویس فیلتر

* تعمیر و تعویض موتور دستگاه اسکناس شمار

*سرویس و تعمیر چرخ دنده

* رفع مشکل تمامی خطاهای نرم افزاری

* و ................

مجموعه گارانتی با توجه به انواع مدل های دستگها پول شمار ( ایستاده ، رومیزی ) و میزان حساسیت آن ها ، تکنسین مخصوص تمامی تعمیرات آن را انجام می دهد.




برخی از قابلیت های دستگاه پول شمار

اسکناس شمارهای بسیاری در ایران وجود دارند و هرکدام دارای قابلیت های خاص و منحصر به فردی هستند که شما با مراجعه به بازار نسبت به نیاز های کار خود و البته برند مد نظر اقدام به خرید کنید و نکته مهم در خرید ماشین های اداری در داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است. ما دراینجا نمونه ای از قابلیت های پول شمار ها را برای شما بیان می کنیم تا در خرید خود به این موارد دقت فرمایید.

* تشخیص اسکناس جعلی از اصلی

* شمارش دلخواه از 1 تا 999

* ال سی  دی مجزا برای مشتری

* دارا بودن میکروکنترلر در اسکناس شمار

* مجهز به دو حالت اتوماتیک و غیر اتوماتیک

* مجهز به سیستم خودکار تست سنسور و موتور

* تشخیص اسکناس های تاخورده ، پاره شده و بهم چسبیده

* مجهز به سه سرعت 1800-2400 -3200 برگ در دقیقه

* مجهز به سیستم هشدار مشکل

* توانایی شمارش انواع اسکناس

* توانایی شمارش خراب ترین و بدترین اسکناس های داخلی

* عملکرد دو سنسور برای شمارش اسکناس

* در بعضی از دستگاه ها قابلیت تمیز و ضد عفونی کردن وجود دارد که اسکناس ها را از تمام کثیفی ها پاک می کند.

* یکی از امکانات جالبی که در برخی دستگاه های پول شمار وجود دارد دسته بندی اسکناس ها است. با این قابلیت می توانید دسته های مد نظر خود را انتخاب کنید تا اسکناس ها به صورت دسته شده تحویل شما دهد.




نکته : ممکن است همه ی قابلیت های گفته شده  در یک اسکناس شمار وجود نداشته باشد 




تعمیر انواع برند های دستگاه پول شمار

مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی قادر است تمامی برند های دستگاه پول شمار را در واحد های جداگانه تعمیر و سرویس نماید. 

* تعمیر پول شمار مگنر  (MAGNER)
* تعمیر پول شمار نیکیتا (NIKITA) 
* تعمیر پول شمار اسمارت (SMART)
* تعمیر پول شمار پارا (PARA)
* تعمیر پول شمار فست (FAST)
* تعمیر پول شمار ایکس22 (X22)
* تعمیر پول شمار کانترا  (COUNTERA)  
* تعمیر پول شمار گلوریا  (GLORIA)
* تعمیر پول شمار میونگ سانگ  (MYOUNG SUNG)
* تعمیر پول شمار ترو تراست (TRUE TRUST) 
* تعمیر پول شمار سیتک (SITEC) 
* تعمیر پول شمار اکس  (AX)
* تعمیر پول شمار سایان (SAYAN)
* تعمیر پول شمار مگا سه (MEGA 3)
* تعمیر پول شمار سهند (SAHAND)
* تعمیر پولشمار پروتک (PROTECH)
* تعمیر پول شمار بنکینگ (e – Banking)
* تعمیر پول شمار رمو (Remo) 
* تعمیر پول شمار ای دی (AD)
* تعمیر پول شمار کاتیگا (CATIGA)
* تعمیر پول شمار بی ام دی سی (BMDC)
* تعمیر پول شمار مستر ورک  (MASTER WORK)
* تعمیر پول شمار چانگ هان
*تعمیر پول شمارهای متفرقه و ........

 

 نحوه نگهداری و نظافت دستگاه های اسکناس شمار

* دستگاه را حتما روی سطح صاف و محکم قرار دهید و مطمئن شوید که تکان نمی خورد.

* دستگاه را دور از نور مستقیم خورشید و رطوبت نگهداری کنید و تا جایی که ممکن است با دستگاه در دمای بسیار بالا و دمای بسیار پایین کار نکنید.

* زمانی که دستگاه به برق متصل است به هیچ عنوان به داخل آن دست نزنید.

* با توجه به ضخامت تعین شده توسط دستگاه اوراق را داخل آن بگذارید .

* در صورت به وجود آمدن هر مشکلی از دست کاری دستگاه خودداری فرمایید و با تعمیر کار پول شمار تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که اگر به درستی از دستگاه پول شمار خود مراقبت نکنید پس از مدتی دستگاه شما به تعمیر و سرویس نیاز پیدا خواهد کرد.




آموزش تمیز کردن پول شمار

در تمیز کردن پول شمار باید بسیار دقت کنید وگرنه ممکن است به دستگاه آسیب بزنید. کارشناسان شرکت گارانتی به شما توصیه می کنند خودتان دستگاه را تمیز نکنید و تا جایی که ممکن است به دست تعمیر کار پول شمار مجرب بسپرید ولی در مواقع ضروری می توانید اقدامات زیر را انجام دهید :

در ابتدا دستگاه را خاموش می کنید و مطمئن می شوید که دستگاه خاموش شده است .
در مرحله دوم محفظه گرد و غبار گیر دستگاه را جدا کنید و آن را از گرد و غبار تمیز کنید .
به وسیله یک فرچه کوچک و نازک فن ها و پره های پول شمار را تمیز کنید.
مرحله چهارم و اخر محفظه را سرجای خود بسته و مطمئن شوید که کامل در سر جای خود محکم شده است سپس کابل برق را بزنید و دستگاه را روشن کنید.




برطرف کردن برخی مشکلات پولشمار

* ممکن است دستگاه کار نکند و روشن نشود: در این موااقع باید کابل برق را چک کنید اگه مشکلی نداشت ممکن است کابل دچار قطعی باشد. اما اگر این دو مورد نبود کلید پاور در پشت دستگاه را چک کنید که روشن باشد.

  * ممکن است دستگاه روشن باشد و کار نکند: (PRESET)  برای حل این مشکل احتمالا چراغ روشن است و تعداد مشخص شده صفر است در ابتدا همان کلید را فشار دهید و تعداد مورد نیاز را   PRESET/BATCH مشخص کنید ، اسکناس ها را بردارید و بعد، یکی از چراغ های چشمک زنرا فشار دهید در این مرحله با خطا مواجه می شوید که با توجه به صفحه ال سی دی پول شمار   فشار دهید اگر همچنان دچار مشکل بود  دستگاه را حتما باید RESET / CLEAR  و به یک متخصص نشان دهید تا آن را تعمیر و سرویس کند.

در صورتی که به تعمیرات پول شمار نیاز پیدا کردید با مجموعه گارانتی تماس گرفته تا تعمیر کار دستگاه پول شمار مشکلات احتمالی را برطرف نماید.




خطاهای رایج در پول شمار

HALF : زمانی که اسکناس نصفه باشد و از دستگاه عبور کند این خطا ظاهر می شود.

SHRT : زمانی که اسکناس با عرض کم از دستگاه عبور کند این خطا ظاهر می شود.

LONG : زمانیکه اسکناس با طول بیشتر از  دستگاه عبور کند و یا دو اسکناس به یکدیگرچسبیده باشند این خطا ظاهر می شود.

DOBl : زمانیکه دو اسکناس به یکدیگر چسبیده و یا اسکناس تا خورده باشد این پیغام نشان داده می شود.

FULL : اسکناس ها پشت سر هم شمرده شده اند که باید آنها را از محفظ خارج کنید.

L15 : اسکناس داخل دستگاه گیر کرده است برای خروج  اسکناس از دستگاه ، زمانیکه دستگاه را روشن می کنید در محفظه اسکناس وجود دارد که باید آن ها را بردارید و دکمه CLEARرا فشار دهید.

SHCN : اسکناس شمرده شده از مقدار تعیین شده کمتر است که باید مقدار کمبود اسکناس را  داخل محفظه قرار دهید .

L9CH : اسکناس شمرده شده از مقدار تعیین شده بیشتر است .

HAng : اگر اسکناس در آن گیر کرده است موتور دستگاه شروع به کار  نمی کند که باید قسمت

بالایی پولشمار را به عقب بکشید و اسکناس را بردارید.   

HPJA : اسکناس قادر به خارج شدن نمی باشد.

UV : با روشن بودن این کلید در هنگام شمارش اصل نبودن اسکناس را اخطار می دهد.

TURN ON :  این پیغام فقط در زمان استارت دستگاه آن هم برای چند ثانیه ظاهر می شود.




تعمیرات دستگاه پول شمار

تعمیرات پول شمار در شرکت گارانتی که یکی از نمایندگی تعمیرات دستگاه پول شمار و دستگاه های اداری می باشد ، به دست کارشناسان زبده و حرفه ای صورت می گیرد. عیب یابی دستگاه پول شمار در مجموعه گارانتی با استفاده تجهیزات به روز دنیا انجام می شود تا تعمیرات تمامی مشکلات دستگاه انجام شود. شرکت گارانتی دارای سرویس های دوره ای می باشد که می توانید برای جلوگیری از خرابی ناگهانی و جبران ناپذیر دستگاه پول شمار اقدام به سرویس های دوره ای نمایید. لازم به ذکر است که در این نمایندگی علاوه بر تعمیر دستگاه پول شمار ، تعمیر ریسوگراف ، تعمیر فکس ، تعمیر کاغذ خردکن ، تعمیر فیش پرینتر و ... در واحد های مجزا به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. همکاران گرامی که به قطعات دستگاه پول شمار نیزا دارند می توانند با مراجعه به وبسایت مجموعه گارانتی قطعات دستگاه پول شمار را با قیمت منصفانه خریداری نمایند.

مشتریان گرامی که قصد تعمیر پول شمار یا اسکناس شمار را دارند می توانند با شماره 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان مجموعه گارانتی شما را در زمینه تعمیرات پول شمار راهنمایی نمایند. شرکت گارانتی همه روزه از ساعت 9:30 الی 18 به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

تعمیر دستگاه پرفراژ چک

 تعمیرات دستگاه پرفراژ چک در مجموعه گارانتی با بروزترین تجهیزات ، تعمیرات پرفراژ چک انجام می گیرد. کارشناسان مجموعه گارانتی جزء برترین تعمیرکاران در زمینه تعمیر پرفراژ چک هستند که با صبر و شکیبایی و تخصص کامل، دستگاه پرفراژ شما مشتریان گرامی را تعمیر می کنند.

 
 
 

 
 
این شرکت با توجه به نیازهای شما در جهت رفع مشکل دستگاه های اداری، مشاورین و کارشناسانی را برای راهنمایی شما قرار داده است. شما می توانید با شماره گیری 02172036 به صورت رایگان با مشاورین شرکت گارانتی مکالمه کرده تا عیب های دستگاه  شما را در صورت امکان از طریق تماس تلفنی برطرف کنند. در غیر این صورت می توانید درخواست تعمیرکار کنید تا در اولین فرصت تعمیرکار­های ما به محل مورد نظر شما آمده و رفع خرابی کنند.
 
جهت تعمیر دستگاه پرفراژ ، این شرکت همه روزه به غیر از جمعه و روزهای تعطیل از ساعت 9:30 الی 18 برای ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری آماده می باشد. 
 
  

دستگاه پرفراژ چک چیست ؟
 
دستگاه پرفراژ (check-writer) جزء دستگاه­های اداری است که روی اسنادی مانند چک یا مهم برجستگی هایی ایجاد می­کند تا از جعل و دستکاری آن جلوگیری کند. دستگاه پرفراژ چک همانطور از اسم آن پیداست بیشتر در اسناد مهم مانند چک استفاده می شود که ارقام آن را به صورت عمیق چاپ می کند تا نشود اعداد آن را تغییر داد، اضافه و یا کم کرد.
 
دستگاه­های پرفراژ به دو دسته کلی تقسیم می شوند :
 
 1 . دستگاه پرفراژ دستی   
 
2 . دستگاه پرفراژ برقی
 
 
 
 
دستگاه پرفراژ برقی : دستگاهی است که با اتصال به برق کار می کند و می توان آن را به کامپیوتر وصل کرد تا با دقت بیشتر و صرفه جویی در زمان کار شما را انجام دهد .
 
دستگاه پرفراژ دستی : این دستگاه احتیاجی به برق ندارد و باعث کاهش هزینه­های شما می شود ، از محاسن این دستگاه می توان به کارکرد در زمانیکه شما به برق دسترسی ندارید اشاره کرد.
 
دستگاه پرفراژ بسیار شبیه دستگاه چاپ می باشد با این تفاوت که کارتریج ، نوع جوهر و تکنولوژی آن فرق دارد. کارتریج و جوهر این دستگاه قابل تعویض است و در طولانی مدت احتیاج به تعویض پیدا میکند.
 
در زمان انتخاب دستگاه پرفراژ دقت کنید که چه تعداد کلمه ایی را دستگاه پشتیبانی می کند و اگر با ارز سر و کار دارید حتما دستگاهی را انتخاب کنید که از ارز های رایج مانند دلار، یورو، و ..... پشتیبانی کند. اگر احتیاج دارید که لوگوی خود را بر روی اسناد حک کنید دستگاهی را انتخاب کنید که قابلیت حک لوگو را داشته باشد. موارد مذکور از مهمترین گزینه های انتخاب دستگاه پرفراژ می باشد هنگام خرید پرفراژ باید به آن توجه داشت.
 
 
 
 
تعمیرات دستگاه پرفراژ چک
 
این دستگاه(دستگاه پرفراژ) ممکن است همانند هر دستگاه اداری دیگری خراب شود و به تعمیر احتیاج پیدا کند. به علت امنیتی که این دستگاه به اسناد مهمی چون چک می هد اگر دچار صدمه و آسیب شود می تواند امنیت چک را به خطر انداخته و موجب شود تا سودجویان اقدام به جعل آن کنند.
 
مهندسین ما در زمینه تعمیرات ماشین های اداری از جمله تعمیرات پرفراژ چک تجربه بسیار بالایی دارند و می توانید آن را به صورت دقیق تعمیر کرده و  هرگونه عیب و خرابی را تشخیص و رفع  نمایند .
 
 
 
 
 خرابی های رایج در پرفراژ چک 
 
هر دستگاه اداری در طولانی مدت مستهلک شده و قطعات آن به مرور زمان خراب  می شود.
 
 در اینجا تصمیم گرفتیم تعدادی از خرابی های متداول دستگاه پرفراژ را بیان کنیم :
 
1 . خرابی صفحه دکمه
 
2 . خرابی کارتریج دستگاه پرفراژ
 
3 . مشکل پیدا کردن ال سی دی دستگاه پرفراژ چک
 
4 . مشکل پیدا کردن باطری در برخی از مدل هایی که شارژ می شوند.
 
5 . مشکل پیدا کردن سنسور دستگاه پرفراژ چک
 
6 . فرسوده شدن برد اصلی دستگاه پرفراژ چک
 
7 . عدم فعالیت دستگاه پرفراژ چک
 
8 . مشکل پیدا کردن پایه نگهدارنده پرفراژ چک
 
9 . فرسوده شدن نمد پرفراژ چک
 
 
 
 
جهت رفع مشکل، بهتر است از هرگونه دستکاری جدا خودداری کرده و تعمیر پرفراژ چک را به یک تعمیرکار حرفه ای دستگاه پرفراژ بسپارید زیرا ممکن است دستگاه دچار خرابی های دیگری شده که، هزینه تعمیر آن را بالا ببرد.
 
 
 
 
نحوه کار با دستگاه پرفراژ
 
نحوه استفاده از دستگاه پرفراژ دستی : احتیاج به کار سختی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید قراردادن چک در زیر دستگاه و چاپ کردن مبلغ به وسیله اهرم گردون است.
 
نحوه استفاده از دستگاه پرفراژ برقی : در این مدل همانند مدل دستی چک را داخل دستگاه می­گذارید و بعد مبلغ را تایپ می­کنید سپس در آخر اقدام به چاپ می­کنید در برخی از مدل­هایی که به کامپیوتر شما وصل می شوند باید داخل کامپیوتر تایپ و چاپ کنید.
 
از دستگاه پرفراژ در موارد زیر استفاده می شود :
 
 پرفراژ چک ، پرفراژ کارتن و جعبه و اوراق کتاب
 
 
 
 
 تعمیر انواع مدل های دستگاه پرفراژ چک
 
شرکت تعمیرات هوشمند گارانتی می تواند تمامی
 
مدل های دستگاه پرفراژ را تعمیر ، تعویض و بازسازی کند :
 
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک مهر مدل MX-14
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک دستی مکس مدل RC-20S
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک کاتیگا مدل Cl-458
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک یوچیدا مدل P-70N
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک پروتک مدل EC-160
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک مگا مدل dm-110
* تعمیر دستگاه پرفراژ رمو مدل CW-500
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک مدل 220
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک دماوند مدل EC-14
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک اپسون مدل TM-S2000MJ
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک رایان پرینت مدل CW 500
* تعمیر دستگاه پرفراژ و صدور چک جولیمارک مدل BP-900KII
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک یوشیدا ژاپن مدل N114
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک مکس مدل EC-90
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک نامی تراز مدل DB310B
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک کارونا مدل KT-800
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک مکس ژاپن مدل EC-30A
* تعمیر دستگاه پرفراژ و صدور فاکتور استار مدل Hsp7743
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک پروتک مدل EC140
* تعمیر نمد پرفراژ چک کاتیگا مدل458
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک کارونا مدل KT-700C
* تعمیر دستگاه پرفراژ چک آذر حساب مدل AC-70
* تعمیر انواع دستگاه پرفراژ چک مهر 
* تعمیر انواع دستگاه پرفراژ چک آذر
* تعمیر اناوع دستگاه پرفراژ چک کارونا
* تعمیر انواع دستگاه پرفراژ چک کاتیگا
* تعمیر انواع دستگاه پرفراژ چک پروتک
* تعمیر انواع دستگاه پرفراژ چک استار
* تعمیر انواع دستگاه پرفراژ چک مکس
* تعمیر انواع دستگاه پرفراژ چک نامی تراز
* تعمیر انواع دستگاه پرفراژ چک یوشیدا
* تعمیر انواع دستگاه پرفراژ چک جولیمارک
* تعمیر انواع دستگاه پرفراژ چک رایان
* تعمیر انواع دستگاه پرفراژ چک مدل Nipo
* تعمیر انواع دستگاه پرفراژ چک اپسون
* تعمیر انواع دستگاه پرفراژ چک دماوند
* تعمیر انواع دستگاه پرفراژ چک رمو
* تعمیر انواع دستگاه پرفراژ چک مگا
 
 
 
 
تعمیر و تعویض  قطعات دستگاه پرفراژ چک با قطعات فابریک و نازلترین قیمت صورت می­گیرد تا شما مشتریان گرامی رضایت کامل از این مجموعه را داشته باشید.
 
 
 
 
تعمیر پرفراژ چک در محل کار
 
نمایندگی تعمیرات دستگاه پرفراژ چک در تهران ، شرق تهران به همراه  نمایندگی تعمیرات در کرج می تواند با درخواست شما تعمیرکار زبده و کاربلدی را به شرکت و یا اداری شما ارسال کند تا با کمترین هزینه و در زمان کوتاه دستگاه اداری شما را رفع اشکال کند.
 
در صورت وجود خرابی عمده می بایست ماشین اداری شما در صورت رضایت به مرکز تعمیرات دستگاه اداری گارانتی آورده شود تا به صورت تخصصی با ابزارآلات پیشرفته تعمیر و سرویس شوند.
 
پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از خرابی ماشین­های اداری خود اقدام به سرویس های دوره ایی نمایید تا دستگاه شما کمتر خراب و فرسوده شود.
 
 
 
 
 خدمات و سرویس های شرکت گارانتی در خصوص تعمیرات دستگاه پرفراژ
 
تعمیر و تعویض خرابی صفحه کیبورد پرفراژ چک
تعمیر و تعویض فرسوده شدن نمد پرفراژ چک
تعمیر و تعویض ال سی دی پرفراژ چک
تعمیر و تعویض خرابی باتری در مدل های خاص
تعمیر و تعویض خرابی سنسور دستگاه پرفراژ
تعمیر و تعویض خرابی  برد اصلی دستگاه پرفراژ
تعمیر عدم فعالیت دستگاه پرفراژ چک
تعمیر و تعویض خرابی پایه نگهدارنده پرفراژ چک
تعمیر و تعویض کارتریج دستگاه پرفراژ چک
 
و تعمیر و تعویض تمامی مشکلات دستگاه پرفراژ چک با برندهای مختلف دیگر
 
   
 
سوالات متداول درباره خطاهای پرفراژ
 
 
 
1 . دستگاه پرفراژ چک، کاغذ را دیر به داخل می­کشد و زمانیکه کاغذ داخل می رود هنگ می کند این مشکل فقط روی سیستم شرکت وجود دارد و در پرفراژ برنامه ورد مشکلی ندارد !
 
 
 
 
جواب : ابتدا با یک دستگاه دیگر چک کنید تا مطمئن شوید که مشکل از سیستم setup  نیست و از دستگاه است در صورت تایید مشکل ، پرفراژ را می توانید از طریق به روی سیستم نرم افزاری خود تنظیم کنید.
 
 
 
 
2 . چگونه از سالم بودن سنسور تشخیص کاغذ ، ال ای دی ها و کابل فلت در زیر  دستگاه مطمئن شویم ؟
 
 
 
 
جواب : شما می توانید ال ای دی های فرستنده را با اهم متر تشخیص دهید ولی گیرنده ها و سنسور را نمی شود و درصورت مشکل باید تعویض شوند.
 
 
 
 
3 . علت کاغذ کشیدن و بیرون انداختن کاغذ چیست ؟
 
جواب : این خرابی ممکن است از سنسور و یا کابل هد دستگاه باشد .
 
 
 
 
عدم تشخیص کاغذ در رمدل PR2E و ظاهر شدن خطای Bourrage error چیست؟
 
جواب :
 
* در ابتدا دستگاه را خاموش و از رایانه جدا کنید.
 
 * درب پرفراژ را باز کرده و دکمه های station1+local+station2 را با هم نگه دارید و سپس آن را روشن کنید.
 
* هر وقت پیغام Calibration روی نمایشگر ظاهر شد کلیدها را راها کنید و در را ببندید.
 
* حالا دو بار کلید station1 را پست سر هم بزنید.
 
 
 
 
* دستگاه شروع به کار می کند و منتظر ورود اوراق است که بهتر است یک کاغذ آچهار سفید را داخل آن بزارید.
 
* حال دکمه station2را فشار دهید تا کاغذی که به داخل رفته پس از چند لحظه بیرون انداخته شود.
 
 
 
 
* مجددا کاغذ را به داخل بفرستید . در این لحظه کاغذ به داخل می رود و چاپ می شود.
 
 
 
 
*زمانیک کاغذ را چاپ کرد برگه را خارج کنید و دکمه local را فشار دهید.
 
 * زمانیکه دکمه را فشار دهید تنظیمات ذخیره می شود.
 
* وقتی که  دستگاه را ریستارت کنید خطای موجود برطرف شده و دستگاه شروع به کار می کند.
 
*اما اگر باز خطای bourrage error ظاهر شدن مشکل از سخت افزار دستگاه می باشد که باید تعویض گردد.
 
 
 
 
ویژگی های دستگاه پرفراژ
 
* یکی از موارد پرفراژ های برقی ، مقدار مصرف آن ها است که توان مصرفی دستگاه ارتباط مستقیم با میزان مصرف برق پرفراژ دارد. ولتاژ آن ها معمولا بین 220 تا 250 ولت می باشد . توان آن مانند ولتاژ دستگاه زیاد نیست و بین 15 تا 30 ولت است که نشان دهنده ی مقدار مصرف کم پرفراژ می باشد.
 
* تعداد کاراکتر یکی از مواردی است که در دستگاه پرفراژ وجود دارد مانند واحد پولی ، نقطه ، کلمه و اعداد که می تواند به شما کمک کند تا نوشته ایی دقیق تر را چاپ کنید.
 
* یکی از مواردی که بعضی از پرفراژ های برقی دارند داشتن پسورد و کلمه ورود است که می تواند بسیار سطح امنیتی کار شما را بالا ببرد.
 
* یکی دیگر از ویژگی ها اتصال پرفراژ چک از طریق کابل تلفن و کابل یو اس بی است که می تواند بسیار با اهمیت باشد.
 
* وجود جوهر مخصوصی که از جعل اسناد جلوگیری می کند و نام دیگر آن جوهر شارژ است که در هر 2 مدل استفاده می شود.
 
 
 
 
واحد تعمیرات دستگاه پرفراژ شرکت گارانتی
 
با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی قطعات الکترونیکی بهترین گزینه بین تعمیر و یا تعویض دستگاه ، تعمیر دستگاه می باشد . به همین منظور شرکت گارانتی انواع  قطعات دستگاه پرفراژ چک را به طور کاملا وکیوم و فابریک در انبار خود موجود کرده است تا بتواند با تعمیرکاران حرفه ایی و تجهیزات پیشرفته خود بهترین عملکرد بین رقیبان خود را داشته باشد. شرکت گارانتی سعی دارد که با قیمت هرچه پایین تر ، اقدام به تعمیر پرفراژ های معیوب شما مشتریان گرامی کند تا نگرانی های شما برطرف شود.
 
شرکت گارانتی آمادگی عقد قرارداد با سازمان ها و اداره جات را در جهت سرویس ماشین های اداری دارد. شما می توانید با شماره گیری 02172036 با مشاورین ما تماس گرفته تا برای تعمیر و سرویس دستگاه های اداری خود اقدام کنید.
 
مجموعه گارانتی همه روزه به غیر از جمعه ها و روزهای تعطیل از ساعت 9:30 الی 18 آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.
 
 
 
 
 
تماس با نمایندگی تعمیرات دستگاه پرفراژ در تهران
 
برای تماس با نمایندگی تعمیرات پرفراژ چک می توانید با شماره 02172036 تماس بگیرید.
 
محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پرفراژ چک در شمال تهران
 
تجریش، سوهانک، دارآباد، آجودانیه، اقدسیه،هروی، میرداما، ظفر، دولت، شریعتی، دروس، پاسداران، اندرزگو، جردن، الهیه، ولنجک، زعفرانیه، نیاوران
 
محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات دستگاه پرفراژ در جنوب تهران
 
انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر
 
محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات دستگاه پرفراژ چک تهران، لواسانات و پردیس
 
تهرانپاس، نارمک، رسالت، فرجام، پیروزی، حکیمیه، لواسانات
 
محدوده تحت پوشش نمایندگی تعمیرات دستگاه پرفراژ چک در غرب ، کرج، فردیس، شهریار
 
آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر، شهر قدس، گرم دره، اندیشه
 
محدوه تحت پوشش نمایندگی تعمیرات پر فراژ چک در شهرک غرب و سعادت آباد
 
شهرک غرب، سعات آباد

تعمیر پرینتر برادر

 تعمیر پرینتر برادر در مجموعه گارانتی که دارای نمایندگی تعمیرات پرینتر برادر می باشد بصورت کاملا تخصصی صورت می گیرد. تعمیرات پرینترهای برادر با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش های روز دنیا انجام می شود. مجموعه گارانتی دارای متخصصین و کارشناسان زبده و حرفه ایی می باشد که می توانند بهترین تعمیرات پرینتر برادر را برای شما انجام دهند. تعمیر پرینتر برادر به دلیل پیچیدگی دستگاه نیازمند دانش و اطلاعات کافی در این زمینه می باشد تا تعمیرات به صورت عالی انجام گیرد. برای آن دسته از افرادی که نمی توانند دستگاه را به نمایندگی انتقال دهند خدمات تعمیر پرینتر برادر در محل انجام می شود. در صورت مشاهده هر گونه خرابی با نمایندگی تعمیر پرینتر برادر با شماره تلفن مندرج در وبسایت تماس گرفته تا کارشناسان این مجموعه شما را در زمینه تعمیرات پرینتر برادر راهنمایی نمایند. تعمیرات هوشمند گارانتی خدمات مربوط به شهر تهران را به صورت تعمیر پرینتر برادر در شمال تهران ، تعمیر پرینتر برادر در جنوب تهران ، تعمیر پرینتر برادر در شرق تهران و تعمیر پرینتر برادر در غرب تهران ارائه می نماید.

 
 

 
 
 
 
نمایندگی تعمیر پرینتر های برادر
 
مجموعه تعمیرات هوشمند گارانتی دارای نمایندگی تعمیرات پرینتر برادر در استان تهران می باشد که توانسته تا به امروز با ارائه خدمات تعمیر پرینترهای برادر ، رضایت مشتریان گرامی را به دست بیاورد. نمایندگی تعمیرات پرینتر برادر  همواره در تلاش است با استفاده از تجهیزات و ابزار های پیشرفته و به همراه مهندسین کاربلد بهترین عملکرد را میان دیگر مراکز تعمیر پرینتر برادر به دست بیاورد. لازم به ذکر است که این مجموعه خدمات خود را در تهران به صورت تعمیر پرینتر برادر در شمال تهران ، تعمیر پرینتر برادر در جنوب تهران ، تعمیر پرینتر برادر در شرق تهران و تعمیر پرینتر برادر در غرب تهران ارائه می کند. مشتریان و کاربران گرامی که قصد تعمیر پرینتر برادر را دارند می توانند از طریق تماس با شرکت گارانتی و یا از طریق ثبت درخواست در وبسایت مشکلات خود را بیان نمایند تا کارشناسان در اسرع وقت به مشکلات شما رسیدگی کنند.
 
 
تعمیرات ماشین های اداری برادر
 
پرینتر و یا چاپگر وسیله ای جانبی است که تصاویر و یا متن یا حتی اطلاعات ذخیره شده توسط کامپیوتر را روی کاغذ چاپ می کند. امروزه تمامی شرکت ها و ادارات نیازمند پرینتر و سایر ماشین های اداری نیز می باشند. پرینتر ها انواع مختلفی دارند که باتوجه به نیاز های هر شرکتی انتخاب و خریداری می شوند.
 
به طور کلی می توان چاپگر ها یا پرینترهای برادر را به دو دسته کلی معرفی کرد:
 
پرینترهای برادر سیاه و سفید
پرینتر های برادر رنگی
 
شرکت و کارخانه های تولیدی زیادی در سراسر دنیا اقدام به ساخت انواع پرینتر و ماشین آلات اداری کرده اند که یکی از شرکت های موفق در ساخت ماشین های اداری کمپانی برادر می باشد. معمولا پرینترها با ویژگی­های خاصی تولید می شوند ، برای مثال پرینترهای لیزری جهت چاپ نوشته ها و یا نمودار ها ساخته شده اند و یا پرینترهای جوهر افشان معمولا برای چاپ عکس ساخته شده اند. قیمت پرینترهای برادر  با توجه به قابلیت­ها و ویژگی هایی که دارند متغیر می باشد که بهتر است برای خرید پرینتر برادر به مراکز معتبر و یا نمایندگی فروش پرینتر برادر مراجعه نمایید.
 
 
 
 
مشکلات رایج در پرینتر برادر
وجود خط های عمودی و افقی در پرینتر برادر
پرینت و یا کپی گرفته شده خالی باشد
عدم چاپ پرینتر برادر
وجود خرابی در پرینت های متعدد
عدم گرفتن هدر و فوتر در برگه چاپ شده
نقص در اسکن پرینرت برادر
گیر کردن کاغذ در پرینتر برادر
کمرگ بودن متن های چاپ شده
کار نکردن اسکن شبکه پرینتر برادر
مشکلات نرم افزاری پرینتر برادر
بارگیری نکردن کاغذ و نمایش خطای عدم وجود کاغذ در پرینتر برادر
نمایش خطاهای TWAIN هنگام اسکن
 
 
 

خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر برادر
*تعمیر ال سی دی پرینتر برادر                               *تعمیر درام پرینتر برادر
*فروش پودر کارتریج پرینتر برادر                           * سرویس نرم افزاری پرینتر برادر
* تعمیرات ماشین آلات اداری برادر                        * تعمیر دستگاه کپی برادر   
* شارژ کارتریج دستگاه کپی برادر                          * تعمیر برد فرمتر پرینتر برادر
* سرویس سخت افزاری پرینتر برادر                      * تعمیر برد پاور پرینتر برادر    
* گرد غبار گیری پرینتر برادر                                 * شارژ کارتریج پرینتر برادر
* تعمیر پیکاپ پرینتر برادر                                   * تعمیر پرینتر سیار برادر
* تعمیر دستگاه لیبل زن برادر                              * تعمیر پرینتر دستی برادر
 
 
تعمیر انواع پرینتر برادر
 
تعمیرات هوشمند گارانتی تمامی مدل هایی که در ذیل شرح داده شده است
 
را به صورت کاملا تخصصی تعمیر و سرویس می نماید.
 
·         تعمیر پرینتر چندکاره لیزری رنگی برادر مدل  CDW8850MFC-L
·         تعمیر پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل 1815 MFC
·         تعمیر پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل DN8110DCP 
·         تعمیر پرینتر لیزری برادر مدل  DW5200HL-L
·         تعمیر پرینتر لیزری برادر 1110 HL
·         تعمیر پرینتر لیزری برادر مدل  w1210HL
·         تعمیر پرینتر لیزری برادر مدل  D5440HL
·         تعمیر پرینتر لیزری برادر مدل  D2240HL
·         تعمیر پرینتر لیزری برادرمدل  CDW8350HL-L
·         تعمیر پرینتر لیزری چندکاره‌ ی برادر مدل  W1910 MFC
·         تعمیر پرینتر چندکاره ­ی لیزری برادر مدل 8220 MFC
·         تعمیر پرینتر لیزری چند کاره‌ی برادر مدل 1510 DCP
·         تعمیر پرینتر لیزری چندکاره‌ی برادر مدل  W1610DCP
·         تعمیر پرینتر لیزری چندکاره‌ی برادر مدل  D2700MFC-L
·         تعمیر پرینتر لیزری چندکاره‌ی برادر مدل  W1915MFC
·         تعمیر پرینتر لیزری چندکاره­ی برادر مدل  DN7065DCP
·         تعمیر پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل  DW8910MFC
·         تعمیر پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل  D8110DCP
·         تعمیر پرینتر چندکاره ‌لیزری رنگی برادر مدل  CDW9330 MFC
·         تعمیر پرینتر چندکاره لیزری برادر  DN8510MFC
·         تعمیر پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل  CDN9140MFC
·         تعمیر پرینتر لیزری رنگی برادر مدل  CDN3150 HL
·         تعمیر پرینتر لیزری برادر مدل  DW2365 HL-L
·         تعمیر پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل  DW5755L
·         تعمیر پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل 7360 MFC
·         تعمیر پرینتر چندکاره‌ی لیزری برادر مدل  DW2740MFC-L
·         تعمیر پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل  D2535DCP-L
·         تعمیر پرینتر لیزری برادر مدل 6180 HL
·         تعمیر پرینتر لیزری برادر مدل  DW6400HL-L
·         تعمیر پرینتر لیزری برادر مدل  DW6200HL-L
·         تعمیر پرینتر لیزری برادر مدل  D5000 HL-L
·         تعمیر پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل  D5500 DCP-L
·         تعمیر پرینتر لیزری رنگی برادر مدل  CDW 8360 HL- L
·         تعمیر پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل  DW6900MFC-L
·         تعمیر پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل  DW5755MFC-L
·         تعمیر پرینتر لیزری برادر مدل  DW2365HL- L
·         تعمیر پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل  DW2540DCP-L
·         تعمیر پرینتر لیزری برادر مدل  D2320HL-L
·         تعمیر پرینتر لیزری چندکاره‌ی برادر مدل  DW2700 MFC-L
 
تعمیر پرینتر برادر در محل
 
تعمیر پرینتر برادر در محل از دیگر خدماتی است که شرکت گارانتی به کاربران این دستگاه ارائه می نماید. مشتریان گرامی که توانایی جا به جایی و یا فرصت مراجعه به تعمیرگاه را ندارند می توانند با شرکت گارانتی تماس بگیرند و درخواست تعمیرکار در محل نمایند. پس از ثبت درخواست تعمیر پرینتر برادر در محل ، تعمیرکاران شرکت گارانتی با تمامی تجهیزات به آدرس تعیین شده اعزام می شوند. در بعضی مواقع ممکن است تعمیر پرینتر برادر نیاز به جنرال سرویس داشته باشد که با رضایت شما دستگاه به شرکت گارانتی منتقل می شود و تعمیر اساسی روی آن صورت می گیرد.
 
 
 
 
مراحل تعمیر پرینتر برادر و ارائه خدمات
 
1 . مراجعه حضوری و غیر حضوری جهت ثبت خرابی
 
2 . ارسال دستگاه به شرکت و یا مراجعه حضوری
 
3 . ثبت نوبت و شماره گذاری کالا جهت تعمیر پرینتر
 
4 . عیب یابی
 
5 . تماس با مشتری و اعلام هزینه جهت تعمیر دستگاه پرینتر
 
6 . تعمیر دستگاه در صورت تمایل مشتری
 
7 . تماس با مشتری جهت دریافت دستگاه پرینتر برادر
 
 
 

تعمیرات پرینترهای برادر
 
تعمیرات پرینترهای برادر در شرکت گارانتی به همراه ضمانت نامه خدمت مشتریان گرامی ارائه می شود تا در صورت بروز هرگونه خرابی بتوانند به صورت رایگان اقدام به تعمیر پرینتر برادر نمایند. دستگاه های پرینتر برادر با توجه به استهلاک بالایی که دارند نیاز دارند تا هر چند وقت یکبار تعمیر و سرویس شوند. شرکت گارانتی دارای نمایندگی مرکزی تعمیر پرینتر برادر در شمال تهران ، تعمیر پرینتر برادر در جنوب تهران ، تعمیر پرینتر برادر در شرق تهران و تعمیر پرینتر برادر در غرب تهران می باشد. شرکت گارانتی توانسته با ارائه خدمات نوین در زمینه تعمیر پرینتر برادر ، رضایت تمامی مشتریان را به دست بیاورد که همین امر موجب رشد و پیشرفت این مجموعه شده است. شرکت گارانتی با ارائه سرویس های دوره ای توانسته از خرابی های نا به هنگام دستگاه پرینتر برادر جلوگیری کند به همین منظور مشتریان می توانند برای جلوگیری از خرابی پرینتر برادر و یا دستگاه های اداری برادر اقدام به عقد قرارداد با شرکت گارانتی نمایند تا در زمان مشخص کارشناسان این مجموعه ماشین اداری برادر شما را سرویس نمایند.
 
مشتریان گرامی که قصد تعمیر پرینتر برادر را دارند می توانند با نمایندگی تعمیر پرینتر برادر با شماره تلفن 02172036 تماس بگیرند تا مشاورین و کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی نمایند. کارشناسان این مجموعه همه روزه از ساعت 9:30 صبح الی 18 به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد